Kto może skorzystać ze szkolenia ITIL Managing Professional Transition?

Jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu musisz posiadać tytuł Experta lub minimum 17 punktów ITIL w wersji 3. Punkty ITIL v3, niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu, można było uzyskać na poziomie Intermediate lub Practitioner do końca 2021 roku.
 
Dzięki temu szkoleniu poprzednie osiągnięcia zostaną uwzględnione w procesie certyfikacji, a Ty, jako uczestnik szkolenia, zdobędziesz nową wiedzę niezbędną do zrozumienia gospodarki sektora usług.
 
Sprawdź ile masz punktów

Co zyskasz kończąc ITIL4 Managing Professional Transition?

Zdobędziesz tytuł ITIL 4 Managing Professional w trakcie jednego szkolenia.

Zaoszczędzisz czas oraz pieniądze, dzięki szybkiemu przejściu do wersji 4.

Poznasz sposoby funkcjonowania organizacji i modeli cyfrowych w szybko rozwijającym się środowisku.

Poznasz kluczowe pojęcia i definicje związane z poziomem ITIL 4 Foundation, w tym informacje na temat najważniejszych różnic pomiędzy poprzednią wersją praktyk ITIL a wersją ITIL 4 oraz sposoby ich praktycznego zastosowania.

Nabędziesz praktyczych umiejętności niezbędnych  do stworzenia uczącej się i doskonalącej organizacji IT z jasno określoną i skuteczną strategią rozwoju.

Poznasz nowe sposoby pracy, takie jak Lean, Agile i DevOps.

Poznasz wszystkie rodzaje wzajemnych zobowiązań i interakcji zachodzących pomiędzy usługodawcą a klientem, użytkownikiem, dostawcą i partnerem oraz kluczowe terminy dotyczące CX, UX i journey mapping,

Zrozumiesz jak działają metody integracji różnych strumieni wartości w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT.

Poznasz kluczowe elementy dotyczące każdego z czterech modułów szkolenia ITIL Managing Professional: Create, Deliver and Support, Drive Stakeholder Value, High Velocity IT oraz Direct, Plan and Improve, a także elementy poziomu ITIL 4 Foundation.

Uzyskaj tytuł ITIL 4 Managing Professional po zaledwie jednym szkoleniu i jednym egzaminie.

Szkolenie będzie dostępne tylko do końca czerwca 2022! Jeśli posiadasz certyfikaty ITIL 3 i nie chcesz stracić punktów ITIL, szkolenie pomostowe będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem! 

Sprawdź terminy

Szkolenie hybrydowe

Kupując szkolenie hybrydowe otrzymujesz:

5 dni pełnego szkolenia (32h) w wersji zdalnej lub stacjonarnej w Gdańsku

Dostęp do materiałów elektronicznych

Voucher na egzamin, po którym uzyskasz tytuł ITIL4 Managing Professional

Jak wygląda szkolenie w Conlea...

W trakcie szkolenia:

  • możesz swobodnie zadawać pytania trenerowi
  • masz dostęp do materiałów elektronicznych w trakcie, przed oraz po szkoleniu
  • bierzesz udział w interaktywnych quizach wiedzy
 

Nasi trenerzy

krzysiek_nowacki

Krzysztof Nowacki

Akredytowany trener ITIL i Lean IT

Pasjonat Zarządzania Usługami IT z pozytywnym i otwartym podejściem do ludzi i z szeroką wiedzą na temat procesów, kontroli i systemów ITSM. Zawsze szukający możliwości aby usprawnić połączenie pomiędzy światami IT i Biznesu. Ponad 10 lat w branży IT. Doświadczony w dostarczaniu usług w różnych sektorach biznesowych (Outsourcing IT, Telekomunikacja, Finanse) i zarządzaniu globalnymi usługami i codzienną działalnością operacyjną. Duże doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i usprawnianiu procesów zarządzania usługami IT (np. Incident Management, Problem Management, Event Management, Change Management, Release Management, Availability & Capacity Management, Service Level Management, Continual Service Improvement). 

Asset 1@3x

 

RG

Radosław Gnat

Akredytowany trener ITIL i Lean IT

Od piętnastu lat zawodowo związany z branżą IT. Zbierając doświadczenia w firmach z sektorów publicznych jak i prywatnych pracował na stanowiskach od szczebla specjalisty po architekta rozwiązań. W chwili obecnej menedżer usług w środowisku DevOps krzewiący wiedzę o dostarczaniu wartości. Żywo zainteresowany zagadnieniami IT Security z naciskiem na socjotechnikę.

Asset 1@3x

 

foto500x500_0000_Damian Szczepaniak.9b59f9d72464757e16388b4601e93ec5

Damian Szczepaniak

Konsultant i akredytowany trener ITIL, Prince 2, MoR, COBIT 5 

Profesjonalista z ponad 13-letnim doświadczeniem w IT zdobytym na różnych poziomach organizacji. Doświadczony trener, konsultant, kierownik projektów. Spędził przeszło 2200 godzin dostarczając szkolenia, warsztaty oraz symulacje biznesowe. Przyzwyczajony do pracy w globalnym środowisku korporacyjnym i koncentrujący się na osiąganiu celów, budowaniu silnych relacji z klientem często przekraczając jego oczekiwania. Zorientowany na ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarach technicznych, miękkich i szkoleniowych.

Asset 1@3x

 

Co mówią o nas nasi klienci?

 

Szkolenie ITIL4 MPT dostępne tylko do końca czerwca 2022 roku!

To już ostatni dzwonek, aby płynnie przejść do wersji 4 ITIL. 

 

Agenda szkolenia ITIL4
ITIL4 Managing Professional Transition

Dzień 1 
09:00-17:00
  • ITIL 4 Foundation Overwiew
  • Lunch
  • ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support Overview
Dzień 2 
09:00-17:00
  • ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support Overview
  • Lunch
  • ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Overview
Dzień 3 
09:00-17:00
  • ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Overview
  • Lunch
  • ITIL 4 Specialist: High Velocity IT Overview
Dzień 4 
09:00-17:00
  • ITIL 4 Specialist: High Velocity IT Overview
  • Lunch
  • ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve Overview
Dzień 5 
09:00-17:00
  • ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve Overview
  • Lunch
  • Exam preparation, mock exam, and exam
Dodatkowo
  • Konsultacje z trenerem przed egzaminem

Nie wiesz, czy masz wystarczającą ilość punktów? Skontaktuj się z nami!

Najczęściej zadawane pytania:

Żyjemy w czasach przełomowych technologicznych zmian, które określamy mianem czwartej rewolucji przemysłowej. Jej efektem jest coraz szybsze i bardziej złożone środowisko biznesowe, wymagające od organizacji zwinności, adaptacji do wymagań i umiejętności wdrażania nowych sposobów pracy.

Metodyka ITIL 4 pomaga organizacjom dostosować się do wyzwań, które są istotne nie tylko dla profesjonalistów z branży ITSM, ale także dla pracowników cyfrowej gospodarki. ITIL 4 będąc rozszerzeniem poprzedniej wersji ITIL, zapewnia praktyczne podstawy i wspiera organizacje na drodze do świata cyfrowej transformacji. ITIL 4 dostarcza kompleksowy model operacyjny dla obsługi produktów i usług opartych o technologiczne rozwiązania. Zespoły IT pełnią kluczową rolę w budowaniu strategii biznesowej.

ITIL 4 wspiera pracowników i organizacje, które już wcześniej korzystały z praktyk ITIL v3. Oferuje praktyczne wsparcie i pomaga w skutecznym działaniu w warunkach cyfrowej gospodarki.

-> Więcej o ITIL 4.

ITIL został zaktualizowany, aby dostarczać praktyczną i elastyczną bazę wiedzy, w celu lepszego wsparcia organizacji, biorąc pod uwagę wszystkie możliwe czynniki. Wraz z pojawieniem się wersji czwartej, kontekst ITIL poszerzył się o aktualną sytuację biznesową, w tym współpracę z Agile, DevOpsem i transformacją digitalową.

10 najważniejszych zmian w ITIL 4 w stosunku do ITIL v 3:

  1. Rozszerza pojęcie usługi. Wskazuje, że dostawca usługi współtworzy (co-create) wartość z odbiorcą usługi.
  2. Wprowadza do świata ITIL pojęcie produktu.
  3. Rozszerza definicje klienta usługi (Service Consumer), wprowadzając obok klienta i użytkownika również sponsora (Customer, User, Sponsor).
  4. Precyzuje pojęcie wartości (The perceived benefits).
  5. Wprowadza ważne z punktu widzenia współtworzenia wartości pojęcie relacji usługowej (Service relationship).
  6. Od nowa definiuje pojęcie oferty usługowej (Service Offering).
  7. Adaptuje do potrzeb biznesu znane z ITIL Practitioner pryncypia (Guiding Principles).
  8. Rozbudowuje znane z ITIL v3 4 Ps of Service Management (People, Process, Products, Partners) do postaci 4 wymiarów (Organizations & people, Information & technology, Value streams & processes, Partners & suppliers).
  9. Zastępuje model cyklu życia usługi (Service Lifecycle) systemem SVS (ang. Service Value System).
  10. Wprowadza strumienie wartości (Value streams), zamieniając procesy w zwinnie definiowany, elastyczny strumieniem działań prowadzących do dostarczenia i współtworzenia wartości.

Sugerujemy kontynuowanie ścieżki do zdobycia minimum 17 punktów ITIL (rekomendujemy w tym szkolenie ITIL Practitioner) i następnie przystąpienie do szkolenia ITIL Managing Profesional Transition, aby uzyskać tytuł ITIL Managing Professional lub przystąpienie do ITIL Managing Across theLifecycle (MALC) i uzyskanie tytułu ITIL Expert, który nadal będzie uznawany. W przypadku nieuzyskania 17 punktów ITIL, wszystkie punkty wyzerują się do końca 2020r.

Sprawdź ile masz punktów

Najlepszym wyborem będzie rozpoczęcie nowej ścieżki w wersji ITIL4. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji napisz do nas na chacie.

Na podstawie danych zebranych od społeczności IT i wyników testów przeprowadzonych wśród użytkowników, AXELOS określił minimalny zalecany czas trwania dla ITIL 4 Foundation na dwanaście godzin. Określony czas został zatwierdzony jako odpowiedni do zrealizowania programu i osiągnięcie założonych celów. ATO (Accredited Training Organisation) mają swobodę w tworzeniu oferty szkoleń w oparciu o potrzeby klientów i rynku w taki sam sposób, jak działo się to w przypadku ITIL v3 Foundation. 

Minimalny zalecany czas dla modułów ITIL Managing Professional wynosi 18 godzin (trzy dni) łącznie z egzaminem. 

W przypadku modułu ITIL Managing Professional Transition (ITIL 4 Bridge) zaleca się 30 godzin kursu (pięć dni) łącznie z egzaminem. Celem kursu jest przegląd wszystkich czterech modułów Managing Professional i modułu ITIL Foundation. Ukończenie szkolenia z ITIL 4 Foundation nie jest konieczne dla modułu Transition. 

Publikacja ITIL 4 Foundation wprowadza w stosunku do ITIL v3, bardzo dużo nowych definicji i pojęć. Struktura szkolenia przejściowego oraz egzaminu ITIL 4 praktycznie obejmowałaby w całości zagadnienia ze szkolenia ITIL 4 Foundation. Z tego powodu zrezygnowano z osobnego szkolenia.

Uczestnik może wykorzystać ITIL 4 Foundation na drodze do modułu przejściowego. Program ITIL 4 nie zapewnia żadnych punktów, ale jeśli kandydat zdał egzamin z ITIL 4 Foundation, wówczas będzie potrzebował tylko 15 punktów z modułów ITIL v3 Intermediate/ Practitioner, aby móc zdać kurs przejściowy.