Zdobędziesz tytuł ITIL 4 Managing Professional w trakcie jednego szkolenia.
Zaoszczędzisz czas oraz pieniądze, dzięki szybkiemu przejściu do wersji 4.
Poznasz kluczowe pojęcia i definicje związane z poziomem ITIL 4 Foundation, w tym informacje na temat najważniejszych różnic pomiędzy poprzednią wersją praktyk ITIL a wersją ITIL 4 oraz sposoby ich praktycznego zastosowania.
Nabędziesz praktyczych umiejętności niezbędnych do stworzenia uczącej się i doskonalącej organizacji IT z jasno określoną i skuteczną strategią rozwoju.
Poznasz nowe sposoby pracy, takie jak Lean, Agile i DevOps.
5 dni pełnego szkolenia (32h) w wersji zdalnej lub stacjonarnej w Gdańsku
Dostęp do materiałów elektronicznych
Voucher na egzamin, po którym uzyskasz tytuł ITIL4 Managing Professional
Akredytowany trener ITIL i Lean IT
Pasjonat Zarządzania Usługami IT z pozytywnym i otwartym podejściem do ludzi i z szeroką wiedzą na temat procesów, kontroli i systemów ITSM. Zawsze szukający możliwości aby usprawnić połączenie pomiędzy światami IT i Biznesu. Ponad 10 lat w branży IT. Doświadczony w dostarczaniu usług w różnych sektorach biznesowych (Outsourcing IT, Telekomunikacja, Finanse) i zarządzaniu globalnymi usługami i codzienną działalnością operacyjną. Duże doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i usprawnianiu procesów zarządzania usługami IT (np. Incident Management, Problem Management, Event Management, Change Management, Release Management, Availability & Capacity Management, Service Level Management, Continual Service Improvement).
Akredytowany trener ITIL i Lean IT
Od piętnastu lat zawodowo związany z branżą IT. Zbierając doświadczenia w firmach z sektorów publicznych jak i prywatnych pracował na stanowiskach od szczebla specjalisty po architekta rozwiązań. W chwili obecnej menedżer usług w środowisku DevOps krzewiący wiedzę o dostarczaniu wartości. Żywo zainteresowany zagadnieniami IT Security z naciskiem na socjotechnikę.
Konsultant i akredytowany trener ITIL, Prince 2, MoR, COBIT 5
Profesjonalista z ponad 13-letnim doświadczeniem w IT zdobytym na różnych poziomach organizacji. Doświadczony trener, konsultant, kierownik projektów. Spędził przeszło 2200 godzin dostarczając szkolenia, warsztaty oraz symulacje biznesowe. Przyzwyczajony do pracy w globalnym środowisku korporacyjnym i koncentrujący się na osiąganiu celów, budowaniu silnych relacji z klientem często przekraczając jego oczekiwania. Zorientowany na ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarach technicznych, miękkich i szkoleniowych.
To już ostatni dzwonek, aby płynnie przejść do wersji 4 ITIL.
Żyjemy w czasach przełomowych technologicznych zmian, które określamy mianem czwartej rewolucji przemysłowej. Jej efektem jest coraz szybsze i bardziej złożone środowisko biznesowe, wymagające od organizacji zwinności, adaptacji do wymagań i umiejętności wdrażania nowych sposobów pracy.
Metodyka ITIL 4 pomaga organizacjom dostosować się do wyzwań, które są istotne nie tylko dla profesjonalistów z branży ITSM, ale także dla pracowników cyfrowej gospodarki. ITIL 4 będąc rozszerzeniem poprzedniej wersji ITIL, zapewnia praktyczne podstawy i wspiera organizacje na drodze do świata cyfrowej transformacji. ITIL 4 dostarcza kompleksowy model operacyjny dla obsługi produktów i usług opartych o technologiczne rozwiązania. Zespoły IT pełnią kluczową rolę w budowaniu strategii biznesowej.
ITIL 4 wspiera pracowników i organizacje, które już wcześniej korzystały z praktyk ITIL v3. Oferuje praktyczne wsparcie i pomaga w skutecznym działaniu w warunkach cyfrowej gospodarki.
ITIL został zaktualizowany, aby dostarczać praktyczną i elastyczną bazę wiedzy, w celu lepszego wsparcia organizacji, biorąc pod uwagę wszystkie możliwe czynniki. Wraz z pojawieniem się wersji czwartej, kontekst ITIL poszerzył się o aktualną sytuację biznesową, w tym współpracę z Agile, DevOpsem i transformacją digitalową.
10 najważniejszych zmian w ITIL 4 w stosunku do ITIL v 3:
Sugerujemy kontynuowanie ścieżki do zdobycia minimum 17 punktów ITIL (rekomendujemy w tym szkolenie ITIL Practitioner) i następnie przystąpienie do szkolenia ITIL Managing Profesional Transition, aby uzyskać tytuł ITIL Managing Professional lub przystąpienie do ITIL Managing Across theLifecycle (MALC) i uzyskanie tytułu ITIL Expert, który nadal będzie uznawany. W przypadku nieuzyskania 17 punktów ITIL, wszystkie punkty wyzerują się do końca 2020r.
Najlepszym wyborem będzie rozpoczęcie nowej ścieżki w wersji ITIL4. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji napisz do nas na chacie.
Na podstawie danych zebranych od społeczności IT i wyników testów przeprowadzonych wśród użytkowników, AXELOS określił minimalny zalecany czas trwania dla ITIL 4 Foundation na dwanaście godzin. Określony czas został zatwierdzony jako odpowiedni do zrealizowania programu i osiągnięcie założonych celów. ATO (Accredited Training Organisation) mają swobodę w tworzeniu oferty szkoleń w oparciu o potrzeby klientów i rynku w taki sam sposób, jak działo się to w przypadku ITIL v3 Foundation.
Minimalny zalecany czas dla modułów ITIL Managing Professional wynosi 18 godzin (trzy dni) łącznie z egzaminem.
W przypadku modułu ITIL Managing Professional Transition (ITIL 4 Bridge) zaleca się 30 godzin kursu (pięć dni) łącznie z egzaminem. Celem kursu jest przegląd wszystkich czterech modułów Managing Professional i modułu ITIL Foundation. Ukończenie szkolenia z ITIL 4 Foundation nie jest konieczne dla modułu Transition.
Publikacja ITIL 4 Foundation wprowadza w stosunku do ITIL v3, bardzo dużo nowych definicji i pojęć. Struktura szkolenia przejściowego oraz egzaminu ITIL 4 praktycznie obejmowałaby w całości zagadnienia ze szkolenia ITIL 4 Foundation. Z tego powodu zrezygnowano z osobnego szkolenia.
Uczestnik może wykorzystać ITIL 4 Foundation na drodze do modułu przejściowego. Program ITIL 4 nie zapewnia żadnych punktów, ale jeśli kandydat zdał egzamin z ITIL 4 Foundation, wówczas będzie potrzebował tylko 15 punktów z modułów ITIL v3 Intermediate/ Practitioner, aby móc zdać kurs przejściowy.