Masterclass IT Service Manager
IT Service Manager to innowacyjny, nowoczesny program transformacyjno - rozwojowy obejmujący pakiet niezbędnych umiejętności, kompetencji skutecznego i innowacyjnego managera.
Celem kursu „IT Service Manager” jest wyposażenie w wiedzę, umiejętności, najlepsze praktyki osoby pracujące blisko utrzymania usług IT.
Program Masterclass został przygotowany zgodnie z trendami, jak również najlepszymi praktykami rynkowymi.
Masterclass IT Service Manager
Innowacyjny program rozwojowy
*Cena netto / osoba
Pakiet dla firm
Przy zapisie min. 4 programów rozwojowych
IT Service Manager jest dla Ciebie jeśli
-
Przygotowujesz się do roli Service Managera i czujesz, że nie jesteś w pełni gotowa/y
Kurs pomoże Ci usystematyzować wiedzę, poznać praktyczne narzędzia i metody pracy, które wykorzystasz w codziennej pracy. Dzięki niemu zyskasz pewność siebie w podejmowaniu decyzji oraz lepsze zrozumienie wymagań i wyzwań związanych z zarządzaniem usługami IT.
-
Mierzysz się z dużymi oczekiwaniami pracodawcy lub klientów w kwestii podwyższenia jakości świadczonych usług i brakuje Ci pomysłu jak im sprostać
W trakcie kursu nauczysz się, jak analizować potrzeby biznesowe i przekładać je na efektywne rozwiązania IT, które wspierają cele organizacji. Dowiesz się także, jak skutecznie komunikować się z interesariuszami oraz wprowadzać zmiany, które realnie poprawiają jakość i wartość usług IT.
-
Uzyskałeś już certyfikat z zakresu ITSM ale cały czas brakuje Tobie praktycznych wskazówek oraz holistycznego podejścia
Kurs dostarczy Ci narzędzi i konkretnych przykładów, które pomogą Ci połączyć teorię z praktyką w rzeczywistych projektach IT. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci nie tylko efektywniej zarządzać usługami, ale także budować zaufanie i współpracę z zespołem oraz klientami.
-
Chcesz wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce
W kursie znajdziesz praktyczne ćwiczenia, symulacje i studia przypadków, które pomogą Ci przełożyć teorię na realne działania w codziennej pracy. Dzięki temu łatwiej zidentyfikujesz luki w swoich umiejętnościach i nauczysz się skutecznie je uzupełniać, co zwiększy Twoją wartość na rynku pracy.
-
Chcesz nauczyć się, jak skutecznie łączyć perspektywę biznesową z techniczną
Podczas kursu dowiesz się, jak identyfikować potrzeby organizacji i przekształcać je w efektywne rozwiązania IT, które odpowiadają na cele biznesowe. Nauczysz się również, jak współpracować z różnymi działami w firmie, aby osiągnąć najlepsze wyniki i realnie wspierać rozwój biznesu.
-
Masz poczucie, że utknąłeś/aś w operacyjnej rutynie
Kurs pomoże Ci oderwać się od codziennego gaszenia pożarów i spojrzeć na usługi IT z szerszej perspektywy. Nauczysz się, jak wyznaczać priorytety, planować działania strategiczne oraz podejmować decyzje, które wniosą realną wartość dla organizacji.

Korzyści programu rozwojowego
Przygotujesz się do roli Service Managera i zbudujesz pewność siebie w pracy z zespołami technicznymi i biznesem
Pogłębisz i usystematyzujesz wiedzę z zakresu zarządzania usługami IT, poznając najlepsze aktualne praktyki
Nauczysz się mierzyć, raportować i podnosić wartość dostarczanych usług IT
Rozwiniesz umiejętności miękkie potrzebne w pracy Service Managera
Dołączysz do społeczności o podobnym profilu zawodowym i skorzystasz ze wsparcia mentorów
Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy i unikniesz typowych błędów dzięki eksperckiemu wsparciu
Sprawdź program!
-1.png?width=437&height=300&name=Masterclass%20(1)-1.png)
Masterclass IT Sevice Manager to: 10 modułów spotkań live, sesje live - ekspert, grupy mastermindy, społeczność - WhatsApp, dostęp do materiałów, bonus, a także praca projektowa na zaliczenie i praca nad własnymi wyzwaniami!


Tygodni / Modułów

Ocena
INSPIRUJĄCE MODUŁY - LIVE & ONLINE (18-20)
Spotykamy się na żywo (online) dwa razy w tygodniu – we wtorki godz. 18-20 (moduły teoretyczne) i w czwartki moduły case-study godz. 18-19. We wtorek dostajesz solidną porcję wiedzy i narzędzi, a w czwartek uczysz się, jak zastosować je w praktyce na konkretnych przykładach. Każde spotkanie to przestrzeń do nauki, inspiracji i zadawania pytań, które są dla Ciebie ważne. Dzięki temu łączysz teorię z praktyką i od razu widzisz efekty w codziennej pracy.

SPOŁECZNOŚĆ - GRUPA NA WhatsApp'ie
Dołączysz do zamkniętej grupy na WhatsApp'ie, gdzie codziennie wymieniamy się wiedzą, doświadczeniem i wsparciem. To miejsce, w którym możesz zadać pytanie, podzielić się postępami albo po prostu porozmawiać z innymi liderami IT. Masz stały kontakt z uczestnikami i ekspertami – dzięki temu nigdy nie zostajesz sam ze swoim wyzwaniem. Ta społeczność to Twoje zaplecze motywacji, inspiracji i praktycznej pomocy.
-1.png?width=253&height=300&name=Masterclass%20(3)-1.png)
SESJA MASTERMIND
W trakcie intensywnej sesji mastermind będziesz wspólnie z ekspertami rozwiązywać realne wyzwania liderów IT. Będziesz miał szansę przedstawić swój problem i otrzymać konkretne wskazówki oraz inspiracje od innych uczestników. To spotkanie to nie tylko rozwiązywanie problemów, ale też wymiana doświadczeń i perspektyw. Efektem jest świeże spojrzenie, gotowe pomysły do wdrożenia i wartościowe kontakty.

DOSTĘP DO MATERIAŁÓW
Otrzymasz pełen dostęp do materiałów szkoleniowych w formie wideo, prezentacji oraz dodatkowych zasobów wspierających naukę. Wszystkie treści są dostępne online 24/7, co pozwala na naukę w dogodnym tempie i czasie. Materiały są zaprojektowane tak, by wspierać zarówno przyswajanie wiedzy, jak i wdrażanie jej w praktyce. Nawet po zakończeniu kursu, uczestnicy mogą wracać do materiałów, by utrwalić wiedzę lub wykorzystać ją w nowych sytuacjach zawodowych.

PRACA PROJEKTOWA NA ZALICZENIE - MIERZALNE EFEKTY!
W trakcie kursu będziesz realizował indywidualny projekt, który bezpośrednio odpowiada na wyzwania z jego codziennej pracy. To praktyczne podejście zapewnia realne wdrożenie zdobytej wiedzy już w trakcie trwania programu. Efekty pracy są mierzalne. Dzięki temu kurs kończy się nie tylko certyfikatem, ale też konkretnymi rezultatami, które robią różnicę w organizacji.

CENA
Lider IT oferuje wyjątkową wartość w przystępnej cenie – już od 100 PLN za moduł (spotkania, live, spotkania z ekspertami, dostęp do platformy i wiele innych...). Dzięki elastycznemu formatowi i dostosowanej strukturze, inwestujesz w rozwój umiejętności, które przyniosą Ci realne korzyści. To doskonała okazja, aby za niewielki koszt zdobyć wiedzę, która pomoże Ci odnieść sukces i czerpać radość z pracy!
-1.png?width=254&height=300&name=Masterclass%20(5)-1.png)
Eksperci Masterclass IT Service Manager

Damian Szczepaniak
IT manager, ITSM Consultant and trainer, ITIL® Master, PPM @ Atos and Conlea

Michał Choiński
Head of IT Software, IT leader, Trainer, Devops ambassador @ Tmobile, Conlea, MChange

Marcin Piątkowski
Senior Service Continuity Consultant @ Elitmind

Robert Tomaka
CIO @ Diagnostyka

Łukasz Sawicki
Head of IT Services & Reporting @ ILS

Jakub Sznajder
Senior Change Manager @ Allegro

Aleksandra Tutaj
Director of Engineering @ Inpost
Program IT Service Manager
-
Moduł 0 - PreWork
Podczas PreWorku będziesz miał możliwość zgłoszenia nam swojego problemu - wyzwania z jakim się aktualnie zmagasz. Trenerzy - eksperci i społeczność będą pracowali nad znalezieniem rozwiązania. Dodatkowo dostaniesz dostęp do naszej platformy oraz społeczności, a także kilka informacji technicznych m.in. jak pracować w kursie.
Termin: <18.11.2025
-
Moduł 1 - Zarządzanie usługami IT - od czego zacząć?
Przyjrzymy się aktualnym oczekiwaniom rynku w stosunku do roli service managera. Zastanowimy się na wyzwaniami, które są przed nami stawiane oraz jak na nie odpowiedzieć. Nowe technologie? Budowanie własnej marki? Tak, tak, nad tym też popracujemy.
Umiejętności:
- Poznasz aktualne wymagania stawiane przez wiele organizacji osobom w roli service managera,- Zrozumiesz, jak budować swoje własne kompetencje service managera i na co zwrócić uwagę w kwestii rozwoju osobistego,- Zrozumiesz aktualne wyzwania i trendy w ITSM co pozwoli się Tobie lepiej do nich przygotować a w późniejszym czasie wykorzystać.Termin: 18.11.2025, 18:00-20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 20.11.2025, 18:00-19:00
-
Moduł 2 - ITSM - klucz do sukcesu, czyli co?
W ramach tego modułu przyjrzymy się, jak zarządzać usługami IT od początku do końca. O czym nie zapomnieć na etapie strategii, projektowania, przekazywania, utrzymywania i doskonalenia usług. Jako serwis manager powinieneś również rozróżniać czym jest zarządzanie a czym nadzór, jak skutecznie rozwiązywać problemy oraz integrować usługi. Tego też Cię nauczymy!
Umiejętności:
- Nauczysz się patrzeć na Usługi IT w sposób holistyczny,- Zdobędziesz umiejętności w zakresie nadzoru i zarządzania usługami IT,- Zaznajomisz się z zasadami skutecznego rozwiązywania problemów i integracji usług.Termin: 25.11.2025, 18:00-20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 27.11.2025, 18:00-19:00
-
Moduł 3 - ITSM - dobre praktyki ITSM czyli jak ogarnąć chaos?
Zarządzanie incydentami, problemami, zmianami czy poziomem usług, to dziś kluczowe elementy wpływające na satysfakcje klienta lub jej brak. Chaos nie jest wskazany a Twoja rolą jest wprowadzić ład i porządek. Nie wiesz jak? My wiemy i chętnie podzielimy się tą wiedzą.
Umiejętności:
- Przyswoisz wiedze w zakresie kluczowych procesów ITSM,
- Nauczysz się jak dbać o wysokiej jakości usługi dostarczane Twoim klientom,
- Zapoznasz się z najlepszymi praktykami w zakresie ciągłego doskonalenia usług IT.Termin: 2.12.2025, 18:00-20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 4.12.2025, 18:00-19:00
-
Moduł 4 - Service Manager w świecie projektowym
Dziś rola serwis managera to coś znacznie więcej niż utrzymanie usług, dbanie o jakość i satysfakcje klienta. Bardzo często oczekuje się od nas dużej aktywności już na etapie projektu. Pomożemy Tobie zrozumieć jak się odnaleźć zarówno w tradycyjnym jak i bardziej zwinnym projekcie. Budowa uzasadnienia biznesowego, organizacja projektu czy przekazanie do „run” to tylko niektóre z elementów, o których chętnie porozmawiamy.
Umiejętność:
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie prawidłowego przygotowania do bycia częścią projektu IT,- Nauczysz się jak prawidłowo przygotować uzasadnienie biznesowe, które pozwoli uzyskać niezbędne decyzje po stronie managementu,- Nauczysz się o czym pamiętać przekazując usługi IT z fazy projektowej do utrzymania.Termin: 9.12.2025, 18:00-20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 11.12.2025, 18:00-19:00
-
Moduł 5 - Technologia, czyli nie ma ITSM bez IT
Czy ktoś kiedyś widział ITSM bez technologii? Jeśli tak to na pewno nie my. W związku z tym, razem z Toba zajrzymy do narzędzi ITSM, AI/ML czy rozwiązań chmurowych. Automatyzacja też jest dla Ciebie ważna? To dobrze, bo dla nas również.
Umiejętności:
- Poznasz najnowsze trendy i rozwiązania w zakresie zastosowania technologii w obszarze ITSM,- Nauczysz się jak podejść do automatyzacji by podnieś wydajność wspieranych przez siebie procesów ITSM,- Zdobędziesz umiejętności w zakresie analizy dostępnych technologii wpierających ITSM.Termin: 16.12.2025, 18:00 - 20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 18.12.2025, 18:00-19:00
-
Moduł 6 - Nie ma dobrego Service Managera bez Lidera
Wierzymy, że kluczem do Twojego sukcesu w byciu serwis managerem, są również kompetencje leaderskie. A zatem jak zostać leaderem, jak motywować zespół i skutecznie rozmawiać z własnym managementem? Nasi eksperci wiedzą, jak to robić i umiejętnie dzielą się własnymi doświadczeniami w tym zakresie.
Umiejętności:
- Poznasz tajniki dobrego leadera a nie tylko managera IT,- Przygotujesz się do roli leadera IT tak by móc skutecznie zarządzać zespołem,- Wzmocnisz swoja własna markę poprzez podniesienie kompetencji w pracy z managementem.Termin: 13.01.2026, 18:00 - 20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 15.01.2026, 18:00-19:00
-
Moduł 7 - Zarządzanie zmianą organizacyjną, czyli jak odpowiedzieć na niepewną przyszłość
Skuteczna komunikacja, zaangażowanie właściwych interesariuszy, aspekty kulturowe to kilka przykładowych czynników, które sprawiają, że zmiana organizacyjna (mniejsza i większa), może być wyzwaniem. Jeśli się z nami zgadzasz to ten moduł jest zdecydowanie dla Ciebie. Dodatkowo powiemy Tobie o istotnych modelach i technikach, które mogą ułatwić Twoje życie.
Umiejętności:
- Nauczysz się jak wspierać zmiany organizacyjne przy jednoczesnym wykorzystaniu aspektów kulturowych organizacji,- Uzyskasz wiedzę w jaki sposób właściwie identyfikować interesariuszy a później skutecznie się z nimi komunikować,- Poznasz najbardziej przydatne modele i techniki, które pomogą Tobie aktywnie wspomagać zespół oraz management podczas zmian organizacyjnych.Termin: 20.01.2026, 18:00 - 20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 22.01.2026, 18:00-19:00
-
Moduł 8 - Zarządzanie Ryzykiem - czyli jak się przygotować na to co zdarzyć się może, ale nie musi
Jako serwis manager musisz dobrze radzić sobie z tematem zarządzania ryzykiem. Prawidłowa identyfikacja ryzyka, późniejsza ocena czy przygotowanie planu „B” to dziś bardzo podstawowe umiejętności, których brak może być dla Ciebie dużym wyzwaniem. My to wiemy, dlatego proponujemy Tobie wspólne zagłębienie się w ten temat.
Umiejętności:
- Nauczysz się czym jest zarządzanie ryzykiem i na jak się do niego przygotować,- Poznasz procesy i najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ryzykiem,- Zdobędziesz wiedzę w zakresie technik wykorzystywanych za zarządzaniu ryzykiem.Termin: 27.01.2026, 18:00 - 20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 29.01.2026, 18:00-19:00
-
Moduł 9 - Nie mierzysz, nie zarządzasz
Stara zasada ITSM mówi, że jak nie mierzysz to nie zarządzasz. My zasad się trzymamy i dlatego powiemy Tobie, jak kaskadować cele, jak zadbać by były SMART i co o tym mówią rożne metodyki.
Umiejętności:
- Nauczysz się jak definiować cele by były zgodne z oczekiwaniami organizacji,- Dowiesz się jakie metody wykorzystywane są do definiowania i komunikowania celów.Termin: 3.02.2026, 18:00 - 20:00
Moduł Case-Study + Q&A
Termin: 5.02.2026, 18:00-19:00
-
Moduł 10 - Mastermind + Certyfikacja
Moduł Mastermind to przestrzeń, w której możesz zgłosić swoje realne wyzwania lub problemy, z jakimi aktualnie się zmagasz. Eksperci – trenerzy oraz społeczność uczestników – wspólnie szukają rozwiązań, dzieląc się doświadczeniem i perspektywami. Pracujemy w grupach nad najbardziej interesującymi i istotnymi zagadnieniami, tworząc praktyczne rozwiązania, które możesz od razu wdrożyć.
Termin: 10.02.2026, 18:00-20:00
Na zakończenie otrzymasz certyfikat Conlea Masterclass
potwierdzający ukończenie programu Conlea Masterclass IT Service Manager


Niesamowici ludzie, inspirujące treści. Ogromne brawa dla zespołu Conlea. Postawiliście poprzeczkę naprawdę, naprawdę wysoko!
Malwina Aleksanderek
Director & Head of Service & Parts Information w Volvo Group

Mnóstwo inspirujących prelekcji, solidna dawka praktycznej wiedzy, świetna atmosfera i wiele okazji do dyskusji.
Marcel Słabosz
Engineering Manager w Ringier Axel Springer Tech

Trenerzy wykazali się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.
Dominika Pacyna
Service Architect w GAIN Capital Poland
Z nami rozwijają się:
Zapisz się!
Dołącz do programu IT Service Manager i stań się skuteczniejszym managerem / liderem
FAQ
-
Co muszę wiedzieć przed startem kursu?
Nie musisz mieć doświadczenia liderskiego – wystarczy otwartość na rozwój i gotowość do działania! Przed startem otrzymasz dostęp do platformy kursowej, materiały wprowadzające oraz zaproszenie do społeczności uczestników. Przygotuj się na transformacyjną podróż!
-
Czy Moduły Live są nagrywane?
Tak, wszystkie sesje live są nagrywane i dostępne na platformie jeszcze tego samego dnia. Oznacza to, że nic Cię nie ominie — nawet jeśli nie możesz być na żywo, możesz wrócić do materiału w dogodnym dla Ciebie czasie.
-
Ile czasu muszę poświęcić na program Masterclass?
Średnio 3–5 godzin tygodniowo. Kurs został zaprojektowany tak, by dać Ci maksimum efektów przy optymalnym zaangażowaniu. To połączenie sesji live, materiałów do pracy własnej i współpracy z grupą — intensywnie, ale elastycznie.
-
Co w przypadku nie dostarczenia projektu zaliczeniowego?
Projekt końcowy to Twoja szansa na zastosowanie wiedzy w praktyce i otrzymanie certyfikatu. Jeśli nie uda Ci się go oddać w terminie, skontaktuj się z nami — wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Zależy nam na Twoim sukcesie, nie na „odhaczeniu” deadline'u.
-
Czy program jest dobrym rozwiązaniem dla osób zaczynających ścieżkę liderską?
Zdecydowanie tak! Kurs został stworzony z myślą o liderach na różnych etapach kariery — również tych, którzy dopiero rozpoczynają. Otrzymasz konkretne narzędzia, wsparcie mentorskie i społeczność, która pomoże Ci pewnie wejść w rolę lidera.
-
Jak mogę kupić dostęp do zespołu?
Świetnie, że myślisz o rozwoju całego zespołu! Oferujemy pakiety zespołowe z dodatkowymi bonusami i indywidualnym wsparciem. Skontaktuj się z nami przez formularz (poniżej) lub mail ( piotr.sygula@conlea.pl ) — przygotujemy dedykowaną ofertę.
-
Jak się mogę zapisać?
Kliknij przycisk „Dołącz” na stronie głównej i przejdź przez prosty proces rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona — działamy w formule kohortowej, więc warto zapisać się wcześniej, by zapewnić sobie miejsce w grupie
-
Czy (kiedy) dostanę FV?
Oczywiście! Faktura VAT jest wystawiana automatycznie po zakupie i przesyłana na podany adres mailowy. Jeśli chcesz FV na firmę, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy płatności.
Masz dodatkowe pytania?
Z chęcią pomożemy :)